Daisypath Anniversary tickers

hope you're still my bestfriend :'/

      assalamualaikum everybodeh :D
 yang tuu kawan aku. nama dia pun erra jugak. kami sama nama .haha. kami start b'kawan since kami form1 lg. skg da form5. so mau dkat 5 years jugak la kmi kawan, kami selalu share problem and so on...salu nangis sama2..yg penting she is my only true bestfriend :) dia selalutolong aku bila aku susah. dia selalu gak marah aku bila aku suka main dalam kelas..sebab aku nakal orangnya :D   kami selalu share problem pasal family,love,study and so on..tapiiii..sejak kebelakangan ne..dia jarang tegur aku..aku da banyak kali minta maaf dgn dia..and dia kata pun ok jaa..tapi aku tau there's something wrong :'( aku harap sgt kami boleh b'kawan lagi macam dulu. aku selalu sorang2 kat sekolah..slalu akuu tengok dia happy dgn kawan2 baru dia..aku hanya mampu tengok dari jauhhh :( lepas balik sekolah mesti aku sedih..huh..tapi tak pa laaa..aku just akan doakan kau bahagia selalu..and jaga diri baik2 bila im not around you anymore.promise okay? :'/







                                                                                                           
Kalau suka 'LIKE' and 'SHARE' ;) chill .

No comments: